معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از فراخوان جشنواره فیلم کرچال خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای معرفی هنرهای دستی و سنتی مازندران است.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 17 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیدرحیم موسوی اظهار کرد: جشنواره فیلم کرچال برای آگاه‌سازی مردم از هنرهای سنتی و فضای فرهنگی مازندران طراحی شده است.
وی با بیان اینکه در این رویداد، فیلم‌سازان کشور فیلم 120 ثانیه‌ای با موضوع صنایع دستی و هنرهای سنتی تهیه می‌کنند، افزود: این فیلم‌ها در قالب مستند ساخته می‌شود و منعی برای ساخت فیلم داستانی و کلیپ وجود ندارد.
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، آخرین مهلت ارسال آثار را 25 دی‌ماه و زمان برگزاری آن را 25 بهمن‌ماه امسال‌  اعلام کرد و گفت: به نفرات اول تا سوم، به‌ترتیب 2 میلیون، 1.5 میلیون و یک‌میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود.
موسوی درباره جوایز راه‌یافتگان به مرحله نهایی نیز اظهار کرد: راه‌یافتگان به این مرحله، علاوه بر گواهی انتخاب، یک هدیه ویژه صنایع دستی دریافت می‌کنند.
وی در پایان گفت: این جشنواره با مشارکت شهرداری و شورای شهر ساری برای کمک به آشنایی و آگاه‌سازی گردشگران از ظرفیت‌ هنرهای سنتی و ایجاد فضا برای عرضه آن به مسافران و مردم استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار