فرماندار کرج گفت: از ۱۵ آبان ماه سال جاری افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های مهم شهرها در کرج آغاز شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 09 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» یحیی رمضانی در جلسه شورای اداری شهرستان که در محمد شهر کرج با حضور ائمه محترم جمعه شهرهای محمدشهر و ماهدشت، بخشداران، شهرداران و جمعی از مسئولان برگزار شد؛ اظهار داشت: شورای اداری عالی‌ترین شورای تصمیم گیری در سطح شهرستان است و برای رفع تکلیف مدیران پیش بینی نشده است؛ دارای حق رأی است و همه مدیران دستگاه‌ها باید شرکت کنند و اگر دستگاهی تخلف کند ترک فعل محسوب می‌شود لذا همه مدیران موظف هستند در بالاترین جلسه تصمیم سازی شرکت کنند.

وی در ادامه گفت: ارزیابی عملکرد مدیران توسط بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان کرج در دستگاه‌ها آغاز شده و طی ۶ ماهه آتی نتایج بررسی‌ها اعلام خواهد شد در این بین مدیرانی که از شاخصه‌های لازم برخوردار باشند تشویق می‌شوند و مدیران ضعیف نیز تعیین وضعیت خواهند شد.

رمضانی با بیان اینکه ارزیابی مدیران براساس مستندات از اقدامات صورت گرفته انجام خواهد شد گفت: اجازه نمی‌دهیم عملکردی مورد اجحاف واقع شود و حق اعتراض هم در نظر خواهیم گرفت.

معاون استاندار البرز با جمله‌ای از شهید تهرانی مقدم خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: فقط انسان‌های ضعیف بر اساس امکانات خود تلاش می‌کنند بنابراین انتظار می‌رود مسئولان شهرستان کرج محدودیت‌ها را بهانه کم کاری ندانند و تمام تلاش خود را برای بهره مندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود به کار ببندند.

رمضانی در محور دیگری با اشاره به حملات عزتمندانه اخیر جبهه اسلام تصریح کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده، عملیاتی که تا این ساعت یک هزار کشته روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است.

وی با تحلیلی بر اتفاقات هفته اخیر بیان کرد: از قلب محمدشهر به نتانیاهو اعلام می‌کنیم که جبهه مقاومت پیروز میدان خواهد بود و حملات عزتمندانه فلسطین مظلوم به بار نشسته است.

رمضانی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته فراجا با اشاره به جمله مفهومی مقام معظم رهبری نزدیکی به قله و فتح موفقیت‌ها را قریب دانست و خاطرنشان کرد: امسال به کوری چشم دشمنان، نابخردان و کوردلان با بی خوابی‌های دستگاه‌های امنیتی، سپاه پاسداران، بسیج و ارتش قهرمان امنیت تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا در کشورمان حاکم است.

فرماندار کرج در محور دیگری از مدیران شهرستان خواست تا پازل توسعه را قابی از مدیریت جهادی تحت راهبردهای استاندار نستوه استمرار بخشند و جلوه‌های خدمت را به سمع و نظر مردم برسانند.

موضوع انتخابات ادامه صحبت‌های فرماندار کرج را در شورای اداری به خود اختصاص داد. رمضانی در این رابطه نیز گفت: فارغ از نتایج آرا اینکه چه کسی رأی می‌آورد با رعایت امانت داری مسئول هستیم که انتخاباتی سالم و قانونی با مشارکت بالای اجتماعی را در شهرستان کرج برگزار نمائیم.

وی افزود: همه دستگاه‌های موظف هستند قانون انتخابات را بخوانند و امکانات و مورد نیاز را در اختیار ستاد استان و شهرستان قرار دهند.

رمضانی گفت: کلیه تجهیزات سخت افزاری و امکانات اجرایی همین طور نیروی انسانی کارآمد باید در اختیار ستاد قرار بگیرد و نباید مسئولی در این زمینه از وظایف قانونی خود عدول کند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد بیان کرد: تمامی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات باید توجیهه باشند و با رعایت نظم و انضباط مقدمات اجرایی فراهم شود.

فرماندار کرج راهبردهای برنامه‌های دهه فجر را نیز برای شهرداران و مدیران شهرستان ترسیم کرد و افزود: از ۱۵ آبان ماه افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های مهم شهرها در کرج آغاز شود.

وی افزود: شهرداران تقویم برنامه‌های اجرایی خود را در زمینه افتتاح پروژه‌ها به معاونت عمرانی فرمانداری کرج اعلام کنند.

فرماندار کرج همچنین از مدیران شهرستان خواست تا سه شنبه‌ها را به روزهای بودن در کنار مردم اختصاص دهند و دیدارهای مردمی را با جدیت در راستای تکریم شهروندان اجرایی نمایند.
وی همچنین حضور مدیران را در میز خدمت روزهای نماز جمعه مهم و ضروری خواند.

رمضانی در ادامه با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان، آمادگی مسئولان را مهم برشمرد و گفت: تمام اهتمام خود را بثه کار بگیرید تا سفری پر امید و دستاورد برای شهرها رقم بخورد.

فرماندار کرج در بخش دیگری گفت: دستگاه‌های خدمت رسان برای بارش‌های جوی نیمه دوم سال باید آمادگی لازم را داشته باشند و از اکنون تجهیزات و امکانات را به کار بگیرند.

وی افزود: به دنبال سیل اخیر در محور کرج – کندوان و مستعد بودن بستر وقوع سیلاب‌های فصلی آمادگی لازم توسط دستگاه‌های آب منطقه‌ای، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، آبفا و تجهیز به دستگاه‌های نمک پاش و … صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار