رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: در ۶ ماه گذشته بیش از ۵۰ کیلومتراز راههای روستایی شهرستان مشگین شهر زیرسازی،بهسازی و آسفالت شده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ 08 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، رضا فرج پور پیش از ظهر امروز در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان اظهار کرد: در ۶ ماه گذشته بیش از ۵۰ کیلومتراز راه‌های روستایی شهرستان مشگین شهر زیرسازی، بهسازی و آسفالت شده است که در راه‌های روستایی خانکندی، داشبلاغ، لنج آباد، خورشید آباد، ساوجبلاغ، سیدلر و حسین خانکندی انجام شده و در محور پارس آباد، مشیران، قوتورسویی، خرم آباد، جاده موئیل و داشبلاغ بیش از ۳۶ کیلومتر عملیات پخش آسفالت اجرا شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر با استفاده از ۳هزار متر مربع آسفالت گرم و ۷۰ تن آسفالت سرد لکه گیری شده و راهداران ۱۴۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را خط کشی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: ۶۰۵کیلومتراز راه‌های روستایی را به تعداد۱۷۳ روستا رفع مسدودیت و بازگشایی شده و ۸ هزار و۴۰۰ متر مکعب از راه‌های شنی و شانه راه‌ها شن ریزی شده است همچنین هزار کیلومتر از حریم راه اصلی و جاده شنی و خاکی شهرستان مشگین شهر تسطیح و رگلا و راهداران ۳۵۰کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کرده اند.

فرج پور خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه گذشته تنقیه و پاکسازی و زهکشی ۳۴ دستگاه از پل و آبروها، انجام ۴۱۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری، رنگ آمیزی ۸۸۰ متر ازسرعت کاهها، نصب ۲۳۵ عدد تابلو‌های ایمنی، تعمیر و ترفیع ۳۹۵ شاخه گاردریل، شستشوی ۱۵۰۰ عدد علائم راهنمایی و رانندگی، نگهداری ۷۵عدد چراغ‌های چشمک زن و روشنایی و تهیه و نصب ۱۲ عدد چراغ چشمک زن انجام شده است.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار