مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی به مناسبت هفته فراجا در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 07 October 2023

مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی به در استان البرز برگزار شد

به گزارش «تابناک البرز» مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا صبح امروز در مجموعه فرماندهی انتظامی استان البرز در کرج با حضور مرتضی ولی پوری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز، سردار سرتیپ دوم «حمید هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز، امیر سرتیپ دوم ستاد «اکبرنجفی» فرمانده لشکر ۲۳ مکانیزه، «حسین فاضلی هریکندی» رئیس کل دادگستری استان البرز، «حسن مددی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز برگزار شد.

در این مراسم سردار «حمید هداوند» فرمانده انتظامی استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و با قدردانی از تلاش و اهتمام شبانه روزی پرسنل فراجا در استان البرز، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی پرسنل فراجا در استان البرز میزان تخلفات در این استان از ابتدای سال جاری ده درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت مردم خط قرمز ما است، افزود: برای تامین امنیت مردم با هیچ فردی تعارف نداریم و قاطعانه پای امنیت و آرامش مردم ایستاده ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه آرامش و امنیت مردم مرهون خون پاک هزاران شهیدی است که تا پای جان در راه آرمان‌های نظام و انقلاب و مردم ایستاده اند، افزود: امروز به فضل الهی امنیت کشور برای بسیاری از کشور‌ها یک آرزو است و این مرهون خون پاک شهدایی است که باید قدردان شان باشیم.

همچنین در ادامه این مراسم «حسین فاضلی هریکندی» رئیس کل دادگستری استان البرز ضمن گرامیداشت هفته فراجا و عرض خداقوت به پرسنل و مدیریت فراجا در استان البرز با اشاره به اهمیت نقش آفرینی شهدای امنیت در تامین امنیت مردم، اظهار داشت: شهدای امنیت با خون پاک خود پرچم امنیت جامعه را محقق کرده اند و همه ما باید قدردان آن‌ها و پیر راه و مکتب آن‌ها باشیم.

رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه با تلاش پرسنل و فرماندهان خدوم فراجا بحمدالله امنیت پایدار در استان البرز برقرار است، تصریح کرد: با قاطعیت در برابر تخلفات ایستاده ایم و قانون را مرجع قضاوت خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در برابر فعالیت‌های مجرمانه که با امنیت و‌ جان مردم در ارتباط است هیچ گونه مماشاتی را روا نمی‌دانیم، عنوان کرد: به زودی پرونده تولید و توزیع مشروبات الکلی مسموم با اجرای احکام عاملان آن بسته خواهد شد تا این پرونده درس عبرتی برای مجرمان و متخلفان باشد.

در این مراسم همچنین از تعدادی از خانواده‌های شهدای امنیت و جمعی از پرسنل نمونه فراجا تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار