وب‌سایت جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 04 October 2023

وب‌سایت جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد.

به گزارش... قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی همدان با محوریت بررسی میزان اجرای قانون جوانی جمعیت در بخش‌ها و واحد‌های مختلف و با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه و کارشناسان حوزه جوانی جمعیت برگزار شد.

دکتر محمدمهدی مجذوبی در این جلسه از قرارگاه جوانی جمعیت بر لزوم مشارکت فعالانه‌تر و مؤثرتر گروه‌های اجتماعی متفاوت تأکید کرد و افزود: گروه‌های مختلف مردمی روش‌های متنوعی را در اثرگذاری اقدامات خود دنبال می‌کنند ازاین‌رو لازم است مشارکت گروه‌های مردمی را در راستای اثرگذاری بیشتر اقدامات حوزه جمعیت موردتوجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی نیز باید ورودی جدی‌تر و محکم در اجرای قانون جوانی جمعیت داشته باشد تصریح کرد: جدا از دستور کار‌های معمول و روال سازمانی لازم است اقدامات مردمی‌تری در حوزه جمعیت صورت گیرد تا این بحران برای آحاد مردم ملموس‌تر شود و مردم بیش‌ازپیش پای‌کار بیایند.


۱۸۸ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی دانشگاه از حمایت قانون جوانی جمعیت بهره‌مند شدند

 

در ادامه بابک یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حمایت و اجرای قانون جوانی جمعیت در بدنه دانشگاه اظهار کرد: ۷ خانواده دارای بیش از ۳ فرزند در بین کارکنان دانشگاه متقاضی استفاده از منازل مسکونی سازمانی بودند که طبق این قانون ۵ خانواده از منازل مسکونی سازمانی بهره‌مند شدند و ۲ خانواده دیگر هم در نوبت قرار گرفته‌اند که به‌محض خالی‌شدن منازل، اسکان داده شوند.

وی عنوان کرد: ۱۸۸ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی دانشگاه از حمایت قانون جوانی جمعیت بهره‌مند شدند که با ددرنظرگرفتن میزان تخفیف در شرط سنی از حمایت این قانون برخوردار گشتند.

یوسفی همچنین با اشاره به بهره‌مندی ۱۰۴ نفر از کارکنان خانم از مرخصی زایمان باقاعده حمایتی قانون جوانی جمعیت گفت: در موضوع مهدکودک نیازسنجی لازم انجام شده و برخی فضا‌های مهدکودک در مراکز بیمارستانی با بهسازی و انتخاب پیمانکار در اختیار کارکنان قرار گرفته است و در دیگر مراکز، به دنبال راه‌اندازی مهد در خود مرکز یا انعقاد قرارداد با یک مهدکودک خصوصی در مجاورت مجموعه هستیم.

رونمایی از وب سایت جوانی جمعیت، گامی در جهت تقویت فضای شفافیت و اطلاع‌رسانی در حوزه جوانی جمعیت در بخش دیگری از این جلسه قرارگاه، وب‌سایت جوانی جمعیت افتتاح و رونمایی شد.

علیرضا توقیری مدیر روابط‌عمومی دانشگاه و رئیس کارگروه رسانه قرارگاه جوانی جمعیت در آغاز مراسم رونمایی از این وبگاه با اشاره به اینکه وب‌سایت جوانی جمعیت باهدف اطلاع‌رسانی از اقدامات، قوانین و موضوعات مرتبط در این حوزه به نشانی javani.umsha.ac.ir راه‌اندازی شده است گفت: این سایت مستقل، وظایف همه کارگروه‌های ذیل قرارگاه جوانی جمعیت و قوانین مصوب و در حال اجرا را به نمایش خواهد گذاشت و فضایی از شفافیت و اطلاع‌رسانی را تلفیق می‌کند.

وی در ادامه افزود: کمیته رسانه آمادگی دارد تا از پیشنهادات و نظرات سازنده در جهت تقویت این سایت و گسترده‌تر کردن فضای اطلاع‌رسانی و ایجاد ظرفیت‌های متنوع جهت دسترسی عموم مردم استفاده کند براین‌اساس هریک از اعضای قرارگاه و حتی خارج از این فضا نظر یا پیشنهادی دراین‌خصوص داشته باشند آماده شنیدن و بررسی در جهت اجرای آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار