مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: یک قطعه زمین ۸ هزار متری در منطقه مینودر قزوین برای بازارچه مشاغل خانگی اختصاص داده شده است که امروز سومین روز فاز اجرایی این پروژه می باشد. با اتمام این پروژه، گام بزرگی در راستای حمایت از مشاغل خانگی و ترویج آن برخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ 03 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، عین الله کشاورز ترک در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین جزو ۴ استان برتر کشور در پرداخت تسهیلات فردی و کارفرمایی حوزه اشتغال به میزان ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد ابلاغیه‌های مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی در استان قزوین اجرا شده اند. این امر نشان دهنده پیشروی استان قزوین در این بخش است، اما با وضعیت مطلوب کمی فاصله داریم.

مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در چشم انداز سال ۱۴۰۲، کمک به رونق گیری اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته و معتقدیم باید در اولویت باشد و اهتمام ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم.

کشاورز ترک اضافه کرد: در سامانه مردمی رصد، نظارت‌های سامانه ای، تلفنی و میدانی پیرامون موضوع اشتغال، به پیشرفت ۶۷/۳ درصدی رسیده ایم که نتیجه‌ای مثبت به شمار می‌رود و امیدواریم این روند همچنان استمرار داشته باشد.

وی در پایان گفت: یک قطعه زمین ۸ هزار متری در منطقه مینودر قزوین برای بازارچه مشاغل خانگی اختصاص داده شده است که امروز سومین روز فاز اجرایی این پروژه می‌باشد. با اتمام این پروژه، گام بزرگی در راستای حمایت از مشاغل خانگی و ترویج آن برخواهیم داشت.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار