فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با طراحی یک نقشه شیادانه زمین های مادرش را به قیمت بیش از 2 هزار میلیارد ریال در یکی از نواحی بالای شهر قزوین به فروش رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 01 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از مشاورین املاک با مرجوعه قضائی به پلیس آگاهی مبنی بر جعل وکالتنامه و انجام کلاهبرداری توسط فروشنده دو قطعه زمین در یکی از مناطق بالای شهر قزوین، با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات فنی پلیسی دریافتند پسر مالک زمین‌ها با همدستی فرد دیگری اقدام به جعل شناسنامه مادر خود کرده و ۲ قطعه زمین متعلق به مادرش را به مبلغ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال فروخته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران ضمن شناسایی متهم و همدستش، با هماهنگی مقام قضائی دو عامل اصلی این کلاهبرداری را در قزوین و یکی از استان‌های شمالی دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این افراد با طراحی نقشه‌ای شیادانه دو قطعه زمین متعلق به پیرزن ۷۶ ساله را به مبلغ ۲ هزار و ۶ میلیارد ریال فروخته و برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند کل مبلغ معامله را در قالب سکه و ارز از خریدار دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان به بزه انتسابی خود معترف شده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار