سرپرست فدراسیون بادبانی از تشکیل هیئت‌های استانی خبر داد و گفت: بیش از ۱۱۴ رشته در بخش‌های مختلف زیر نظر این فدراسیون در حوزه‌های بادبانی، آبتیمست، لیزر و کایت بردینگ، اسکی روی آب و قایقرانی ورزشکاران مستعدد و توانمند فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 01 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، خسرو ابراهیمی‌نیا ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت بادبانی استان بوشهر با بیان اینکه این فدراسیون به تازگی تشکیل شده است، اظهار داشت: این فدراسیون پیش از این زیر نظر فدراسیون قایقرانی به‌عنوان یک کمیته مستقل فعالیت می‌کرد و از سال گذشته با مجوز وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بادبانی آغاز به‌کار کرد.

وی از فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی زیر نظر فدراسیون بادبانی خبر داد و بیان کرد: بیش از ۱۱۴ رشته در بخش‌های مختلف زیر نظر این فدراسیون در حوزه‌های بادبانی، آبتیمست، لیزر و کایت بردینگ، اسکی روی آب و قایقرانی ورزشکاران مستعد فعالیت می‌کنند.

سرپرست فدراسیون بادبانی استان بوشهر را قطب رشته کایت بردینگ در کشور دانست و افزود: از ۴۵ ورزشکار این رشته ۳۰ ورزشکار آن به‌صورت حرفه‌ای در بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند.

ابراهیمی‌نیا یادآور شد: ۱۲ مدال در المپیک در این رشته توزیع می‌شود که امیدواریم ورزشکاران از این استان در المپیک آینده صاحب نشان در این رشته شوند.

سرپرست فدراسیون بادبانی در پایان گفت: با توجه به اینکه این استان در حاشیه خلیج فارس قرار دارد رویداد‌های بین‌المللی در این رشته با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آینده برگزار می‌شود.

تقویت جایگاه استان بوشهر در ورزش‌های آبی و ساحلی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به جایگاه استان در ورزش‌های آبی و ساحلی خاطر نشان کرد: هیئت بادبانی با توجه به ظرفیت و توانمندی این رشته در استان بوشهر به‌صورت ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت خواهد شد.

یاسر جمالی افزود: با توجه به اینکه بیش از ۱۲ مدال در المپیک در این رشته توزیع می‌شود انتظار داریم که ورزشکاران استان بوشهر در المپیک آینده در این رویداد بزرگ حضور داشته باشند.

انتخاب رئیس هیئت بادبانی استان بوشهر

در مجمع انتخابات هیئت بادبانی استان بوشهر مهران راویان با ۱۹ رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت بادبانی استان بوشهر انتخاب شد.
منبع/تسنیم

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار