احداث پل شهدای دهنو در رینگ چهارم ۸۳درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ 28 September 2023

 معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به احداث پل ورودی چنگان در کیلومتر ۲۵۰۰ رینگ چهارم گفت: این پل با توجه به اتصال روستای چنگان به دهنو پل شهدای دهنو نام گذاری شده و با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیارد ریالی ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اصغر کشاورز راد افزود: رینگ چهارم کلان‌شهر اصفهان، مجموعه‌ای از آزادراه و تقاطع‌های غیرهمسطح است که از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی، ابتدای جاده نائین (امام رضا (ع)) آغاز و با گذر از شرق و شمال اصفهان به سمت میدان استقلال حرکت می‌کند و با عبور از خمینی‌شهر، اتوبان ذوب‌آهن و کمربندی غرب، به سمت کمربندی شرق اصفهان حرکت می‌کند.
وی افزود: یکی از طرح‌های شاخص، رینگ چهارم ترافیکی به طول ۷۸ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر از این رینگ داخل شهر اصفهان و ۳۳ کیلومتر در محدود پنج شهر دولت‌آباد، خورزوق، خمینی‌شهر، درچه و ابریشم قرار گرفته است.
معاون عمران شهری شهردار اصفهان بیان کرد: تسهیل عبور و مرور در سطح شهر، کاهش اتلاف وقت، کاهش مصرف سوخت، کاهش بار ترافیکی در مبادی ورودی نصف‌جهان، کاهش اثرات منفی ترافیک نظیر آلودگی‌های هوا، صوت، کاهش بار ترافیکی رینگ سوم، جلوگیری از گسترش بی‌رویه ساخت‌وساز، گسترش کمربند سبز اصفهان وحذف ترافیک خودرو‌های سنگین عبوری، ازاهداف رینگ چهارم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار