مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۳۴ درصد مشترکین برق کرمانشاه در فصل گرمای امسال پاداش دریافت کردند، میزان پاداش تعلق گرفته به آنها را بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ 27 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمد مرادی، با بیان اینکه خوشبختانه فصل گرمای امسال و پیک بار سال ۱۴۰۲ را بدون مشکل پشت سر گذاشتیم، افزود: گذر از پیک تابستان با مدیریت مصرف در بخش خانگی، صنایع، کشاورزی و ادارات صورت گرفت و خوشبختانه در بخش خانگی خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشتیم.

وی پیک مصرف امسال را مربوط به ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه روز ۱۸ مرداد عنوان کرد که به میزان ۸۶۳ مگاوات رخ داد و اظهار کرد: با همراهی مشترکین کمتر از پیکی که برای تابستان امسال پیش‌بینی کرده بودیم، داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با بیان اینکه در بخش صنعت یک روز در هفته و به مدت ۱۲ ساعت محدودیت مصرف برق داشتیم که از قبل نیز در قالب جدول زمان بندی به اطلاع صنایع می‌رسید، خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی نیز برای چاه‌های دارای کنتور برق پنج ساعت در روز محدودیت داشتیم و برق آنها برای ۱۲ ساعت دیگر رایگان بود.

مرادی همچنین از همراهی خوب مشترکین بخش خانگی نیز در فصل گرمای امسال یاد کرد و گفت: مشترکان بخش خانگی کرمانشاه از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پاداش دریافت کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۴ درصد مشترکین بخش خانگی در فصل گرمای امسال مصرف خود را کاهش داده و پاداش گرفتند، عنوان کرد: ۳۹۲ هزار و ۹۳۲ صورت حساب برق استان در این مدت مشمول دریافت پاداش شد.

وی عنوان کرد: این پاداش به مشترکانی تعلق گرفت که میزان مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دادند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار