مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری فعال ۷ ممیز ۵ دهم درصد از کل مطالبات بانک‌ها را باید پرداخت کنند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 20 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محسن ضامن‌فر در نشست اضطراری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به بررسی درخواست واحد‌های تولیدی متقاضی استفاده از بخش‌نامه ۷ ممیز ۵ دهم درصدی امهال بانک مرکزی اختصاص داده شد، اظهار داشت: پایان شهریورماه امسال آخرین فرصت واحد‌های تولیدی و صنعتی برای استفاده از بخش‌نامه امهال بانک مرکزی اعلام شد
وی با اشاره به اینکه این کارگروه مهمترین کارگروه برای پیشگیری و رسیدگی به موانع و مشکلات بخش تولید و حوزه سرمایه‌گذاری است، افزود: حوزه اقتصادی استان در جهت رفع موانع تولید گام‌های اساسی برداشته است و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذارانی که مراجعه می‌کنند خارج از رویه معمول و بدون طرح در کارگروه تخصصی پیگیری و رسیدگی می‌کنیم.
ضامن‌فر بیان کرد: جلسات ستاد تسهیل مشکلات زیادی در حوزه تولید را برطرف کرده است و حوزه اقتصادی استان این آمادگی را دارد که در هفته دوبار جلسات این کارگروه را برگزار کند، حتی این آمادگی وجود دارد که جلسات تخصصی در سطح شهرستان‌ها برگزار شود.
مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری با بیان اینکه یکی از اولویت‌های استان طرح‌های سردخانه‌ای است و مورد حمایت استان هستند، افزود: عملکرد برخی بانک‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی ستودنی است و امیدواریم سیستم بانکی تا جایی که قانون اجازه داده در جهت رونق بخش تولید همکاری کنند.
وی بیان کرد: برخی واحد‌ها علاوه بر اینکه تولیدات خوبی دارند محصولات آن‌ها صادر می‌شود که بخش اقتصادی استانداری برای افزایش صادرات باید موانع و مشکلات پیش رو این واحد‌ها را رفع کند و اجازه ندهد دچار رکود شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار