خیران ونیکوکاران اصفهانی با شرکت در پویش "جشن عاطفه ها" تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 16 September 2023

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، این پویش را فرصتی برای کمک به دانش آموزان نیازمند دانست و گفت: از این میزان کمک‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال نقدی و بقیه غیر نقدی به صورت کالا و نوشت افزار برای کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک شده است.
علی اخلاقی افزود: پویش "جشن عاطفه ها" از حدود ۲۰ روز قبل از بازگشایی مدارس با مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار با هدف نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند در استان اصفهان آغاز شده است.
وی جمعیت دانش آموزان و دانشجویان زیرپوشش تحصیلی کمیته امداد این استان را حدود ۴۵ هزار نفر برشمرد و گفت: در جشن عاطفه‌های سال تحصیلی گذشته خیران ۲۹۰ میلیارد ریال کمک کردند وامسال پیش بینی می‌شود با توجه به مشارکت گسترده خیران ونیکوکاران این میزان کمک‌ها به ۴۰۰ میلیارد برسد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: جشن عاطفه‌ها امسال همزمان با بازگشایی مدارس استان دهم مهر در تمامی مدارس استان اصفهان برگزار خواهد شد تا دانش آموزان برای کمک به هم نوعان خود سهمی داشته باشند.
علی اخلاقی با تاکید بر اینکه هدایای خیران در مدارس و نواحی آموزشی به دانش آموزان نیازمند همان مناطق اهدا می‌شود، گفت: مردم خیراندیش استان برای پیوستن به پویش جشن عاطفه‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ واریز و یا با شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* نذورات خود را اهداء کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار