رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از رشد چشمگیر شاخص‌های درمانی در این استان خبر داد و فعالیت‌های حوزه «درمان» این دانشگاه را در یک سل گذشته تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 14 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از فارس، کامران قدس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با برشمردن مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شهریورماه ۱۴۰۱ تا شهریورماه ۱۴۰۲ در حوزه «درمان» اظهار کرد: تعداد افراد بستری‌شده در این مدت در مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ۱۰۳ هزار و 264 مورد بوده است.

وی همچنین تعداد اعمال جراحی انجام‌شده در مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را از شهریور پارسال تا شهریور امسال، بیش از ۲۰ هزار و ۳۹۲ مورد اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: در این مدت، ۵۰۲ هزار و ۶۲۴ نفر به اورژانس مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

قدس تعداد زایمان‌های انجام‌شده در مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را در یک سال گذشته، سه هزار و 598 مورد اعلام کرد و گفت: تعداد مراجعه‌کنندگان به کلینیک این دانشگاه نیز در همین مدت، یک میلیون و 20 هزار و 506 مورد بوده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار