مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان از اجتماع گسترده خادم یاران و یاوران رضوی استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 12 September 2023

مصطفی حجه فروش گفت: همزمان با روز شهادت حضرت امام رضا(ع) طی برنامه‌ای ویژه کلیه ی خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان در میدان فیض اصفهان اجتماع خواهند داشت و سپس همراه با اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی قافله عزاداری به سمت گلستان شهدای اصفهان حرکت خواهد کرد.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان افزود: قافله عزاداری میتوانند از میزهای خدمت شبکه خادمیاری در حوزه های مختلف اعم از مشاوره، حقوقی، سلامت، کودک و نوجوان، ایثار و شهادت و..... که در طول مسیر استقرار یافته استفاده کنند.

وی ادامه داد: پس از آن در سالن گلستان شهدای اصفهان برنامه‌ سخنرانی، مداحی و شام غریبان آقا علی بن موسی الرضا (ع) را خواهیم داشت و در نهایت از عزاداران با اطعام رضوی پذیرایی خواهد شد.

مصطفی حجه فروش از تمامی اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم با شکوه و استفاده از فضای معنوی رضوی دعوت به عمل آورد.

معاون خادمیاری مدیریت کانون های خدمت رضوی استان اصفهان نیز افزود:برنامه ویژه در روز ۳۰ صفر همزمان با شهادت هشتمین آفتاب تابناک امامت و ولایت با شعار ما همه خادم الرضاییم و انیس النفوس آرام جان‌ها برگزار می‌شود. این برنامه از ساعت ۴ بعد از ظهر با اجتماع خادم یاران و یاوران رضوی و اقشار مختلف مردم در میدان فیض شروع خواهد شد و سپس حرکت آنان را از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان خواهیم داشت.

سید محمدحسین امامی ادامه داد:قافله عزاداران پس از رسیدن به سالن گلستان شهدای اصفهان از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جعفری مدیر کل دادگستری استان اصفهان استفاده خواهند کرد و پس از آن مرثیه سرایی مداحان اهل بیت را خواهیم داشت.

امامی در ادامه گفت : برنامه با اقامه نماز مغرب و عشا، قرائت زیارت امین الله و در نهایت صفه خوانی و مراسم شام غریبان حضرت رضا ادامه خواهد یافت.

وی افزود:با همت مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان توانسته‌ایم حدود ۸۰۰۰ پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) برای عزاداران تهیه کنیم که پس از اتمام برنامه عزاداری توزیع خواهد شد . همچنین در حاشیه این مراسم و طی مسیر مواکب پذیرایی و موکب‌های خدمت در حوزه کودک و نوجوان، ایثار و شهادت، مشاوره و مددکاری، حقوقی، سلامت، در نظر گرفته شده است.

ایشان ابراز داشتند:امیدواریم بتوانیم برای دوستداران اهل بیت که امکان حضور در حرم را نداشتند حال و هوای شهرمان را امام رضایی کنیم و آن حال و هوای معنوی را برای همشهریانمان داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار