رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: با توجه به مصوبات تنظیم بازار استان نمایشگاه پاییزه بجنورد در ابتدای مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 13 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف بجنورد در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: اتاق اصناف مرکز استان با توجه به مصوبات تنظیم بازار استان در خصوص ضرورت برگزاری نمایشگاه پاییزه اقدام به برگزاری نمایشگاه خواهد کرد.

وی گفت: این نمایشگاه از مورخ ۱۴۰۲/۷/۲ لغایت ۱۴۰۲/۷/۸ در محل نمایشگاه بین المللی تخته ارکان طبق دستوالعمل و آیین نامه اجرایی می‌شود.

رئیس اتاق اصناق بجنورد در ادامه افزود: در این نمایشگاه اولویت ثبت نام با واحد‌های صنفی و تولید کنندگان دارای پروانه کسب بومی استان است و عرضه اجناس باکیفیت و قیمت مناسب سر لوحه برپایی این نمایشگاه می‌باشد.

وی در ادامه از تشدید بازرسی واحد‌های صنفی با توجه به ایام بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این تشدید نظارت‌ها هم اکنون در حال انجام است و تا پایان مهرماه ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

امیدوار تصریح کرد: این نظارت‌ها بیشتر شامل نظارت برکالا‌های اساسی، کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب نرخنامه و ... جهت رسیدگی با واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف تماس حاصل نمایند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار