مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از ممنوعیت تغییر رنگ و فرم لباس دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این خصوص مدارس دولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارند.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 11 September 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در خصوص نحوه تهیه پوشاک دانش‌آموزان اظهار کرد: تصمیم‌گیری درباره لباس فرم با انجمن اولیا و مربیان و شواری مدرسه است؛ به مدارس اعلام شده که تغییر رنگ و فرم لباس ممنوع است و در این خصوص مدارس دولتی و غیرانتفاعی تفاوتی ندارند.

وی ادامه داد: تولیدی‌های مجاز دوخت لباس از سوی سازمان صنعت و معدن معرفی شده‌اند بنابراین مدیران مدارس اجازه امضای تفاهم‌نامه با دیگر تولیدی‌ها را ندارند. همچنین مدیران مدارس ناظر اجرای تفاهم‌نامه بین نماینده انجمن با تولیدی هستند.

مدیرکل‌ آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نرخ پوشاک مدارس تعیین شده است، عنوان کرد: هر تولیدی که نرخ‌نامه را رعایت نکند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

حمیدی‌نژاد افزود: برای رفاه حال والدین، دانش‌آموزان می‌توانند از لباس فرم سال گذشته خود حتی اگر رنگ و فرم آن با مدرسه یکسان نباشد به شرط تایید حجاب و پوشش استفاده کنند.

وی در پایان یادآور شد: والدین در صورت مشاهده هر نوع تخلف از جمله کیفیت دوخت، تغییر رنگ و طرح لباس و یا اضافه دریافتی می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند. اولیا اختیار دارند هر کجا که تمایل دارند لباس مدرسه فرزند خود را تهیه کنند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار