رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، اشتغال، خدمات و عمرانی و دیدارهای مردمی و نشست‌های پرسش و پاسخ ویژه هفته دولت در سطح شهرستان نوشهر اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 10 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، بهزاد عسکری اظهار داشت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، اشتغال، خدمات و عمرانی و دیدارهای مردمی و نشست‌های پرسش و پاسخ ویژه هفته دولت در سطح شهرستان نوشهر اجرا شد.

 

افتتاح و اجرای بیش از ۱۰ طرح مختلف در نوشهر  

وی افزود: علاوه بر افتتاح و اجرای پروژه‌های مختلف اشتغال و خدماتی و مسکن محرومان، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان و تجدید میثاق با شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا، تجليل از کارمندان حامی فرزندان ایتام و محسنین، دیدار با خیرین، مفتاح‌الجنه دیدار مردمی و برگزاری میز خدمت در نماز جمعه نیز برگزار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تبیین خدمات انجام شده و تقدیر از تلاش‌های کارکنانی است که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در میدان عمل حضور دارند و از اهداف والای اسلامی و انقلابی و ارزشی و اخلاقی و انسانی صیانت می‌کنند.

عسکری گفت: در جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان باید شاهد دفاع مدیران از اقدامات ارزشمند دولت باشیم و در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با شایستگی عملکرد نظام تبیین شود.‌

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان نوشهر ۴۰۴۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار