در آستانه بازگشایی مدارس؛ طرح تشدید نظارت بر بازار توزیع و عرضه نوشت افزار و لوازم مدرسه آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 09 September 2023

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید مراکز آموزش عالی و بازگشایی مدارس در راستای پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر روند عرضه نوشت افزار، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس از (امروز ۱۸ شهریور) آغاز شد.
جواد محمدی فشارکی افزود: این طرح با نظارت ۱۸۱ نفر از بازرسان اصناف به همراه ۲۴۵ نفر از ناظران افتخاری، بر روند فعالیت حدود ۲۰ هزار واحد صنفی استان تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: تمامی اصناف و مراکز عرضه کالا و خدمات مرتبط با بازگشایی مدارس موظف اند با رعایت درصد سود مجاز و نرخ‌های مصوب، درج قیمت بر روی کالا‌ها و نصب نرخ نامه و صدور فاکتور رسمی برای مشتریان با درصد سود قانونی، از خرید و فروش هر گونه کالا و لوازم‌التحریرخارجی قاچاق، تقلبی و یا داشتن تصاویر خارج از فرهنگ اسلامی ایرانی خودداری کنند.
جواد محمدی فشارکی از شهروندان خواست: هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ – ۳۲۳۵۲۰۱۳ و یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانی bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار