رئیس کمیته امداد شهرستان نکا طی گزارشی به عملکرد کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ لغایت هفته دولتِ سال ۱۴۰۲ پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 09 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی طی گزارشی به عملکرد کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ لغایت ۵ماه نخست سال ۱۴۰۲ پرداخت.

 

تشریح عملکرد کمیته امداد شهرستان نکا در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۵ماه نخست سال ۱۴۰۲  

وی درباره‌ی کمک‌های خَیِّرین در سرفصل‌های مختلف اظهار کرد: خَیِّرین در بخشِ زکات» مبلغ ۵۰،۱۷۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، در بخشِ «درآمد صدقات» مبلغ ۳۴،۰۱۷،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، در بخشِ «اکرام ایتام» مبلغ ۴۸،۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، در بخش «مبتنی بر نیاز» مبلغ ۵۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، در
«مرکز نیکوکاری» مبلغ ۲۷۷،۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و در بخشِ «قرض ماندگار» مبلغ ۳،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال کمک کرده‌اند که در مجموع مبلغ ۴۶۶،۷۸۷،۰۰۰،۰۰۰ ریال است.

رئیس کمیته امداد نکا گفت: کمیته امداد این شهرستان در پرداخت «وام اشتغال» برای ۹۷۶ نفر مبلغ ۵۷۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و در بخشِ پرداخت «وام قرض‌الحسنه» برای ۱،۱۱۰ نفر مبلغ ۱۲۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال پرداخت کرده است که در مجموع: ۷۰۱،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال می‌باشد.

حسینی در «پرداختی از اعتبارات دولتی و خَیِّرین به نیازمندان» نیز تشریح کرد: در بخشِ «کمک هزینه تحصیلی و شهریه» برای ۵۴۵ نفر مبلغ ۶،۸۷۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، در بخشِ «لوازم ضروری زندگی» برای ۱۰۸۰ نفر به مبلغ ۵۱،۰۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، در بخشِ «جهیزیه نوعروسان و هدایای نقدی داماد» برای ۱۸۸ نفر مبلغ ۵۰،۳۶۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و در بخشِ «احداث، تکمیل و خرید مسکن و سرویس بهداشتی» برای ۵۰۶ نفر مبلغ ۱۲۲،۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و در بخشِ «پرداخت مستمری» برای ۶۷۰۰ خانوار مبلغ ۴۸۰،۳۸۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ، در بخشِ «هزینه‌های درمانی» برای ۳۱۵۰ نفر مبلغ ۱۷،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال پرداخت شده است که در مجموع ۷۲۸،۵۴۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار