استاندار البرز گفت: البرز نیازمند به هزار مدرسه برای رهایی از مدارس متراکم و دو شیفته است به همین منظور مسئولان استان باید عزم ویژه نسبت به این مهم داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 09 September 2023

البرز به هزار مدرسه برای رهایی از مدارس دوشیفته نیاز دارد

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند تحقق اهداف نهضت مدرسه سازی در استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، نیاز البرز به هزار مدرسه برای رهایی از مدارس متراکم و دو شیفته را مورد اشاره قرار داد و خواستار عزم ویژه مسئولان استان در این راستا شد.

وی افزود: در این رابطه شهرستان های کرج و فردیس که دارای متراکم ترین و مهاجرپذیرترین شهرهای کشورهای هستند، نیاز مبرمی به افزایش سرانه ها دارند.

عبداللهی گفت: انتظار می‌رود شهرداری ها از محل تعهدات خود در بخش های مختلف خدماتی، نسبت به تخصیص زمین مناسب برای ایجاد مدارس و اماکن ورزشی داخل و خارج آنها اقدام کنند.

وی افزود: درصدد هستیم که تا پایان دولت سیزدهم ساخت ۲۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم ولی با توجه به نیاز استان، باید احساس مسئولیت بیشتری داشته و این رقم را افزایش دهیم.

استاندار البرز گفت: ایجاد چمن مصنوعی ورزشی در مدارس یکی از مهمترین اموری است که باید در کنار نهضت مدرسه سازی دنبال شود.

وی افزود: راه اندازی مسابقات ورزشی محلی با استفاده از فضاهای ورزشی مدارس بویژه در محله های کمتربرخوردار استان و ایجاد شور، نشاط و همبستگی بین اهالی، از جمله اهداف مهم اجتماعی در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار