مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 07 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، حمیدرضا اسلامی افزود: بر اساس آمار‌های موجود، این تعداد کلاس درس در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کرده بودیم تا ۱۰۰ کلاس از ۲۰۰ کلاس اعلام شده را تا فصل بازگشایی مدارس تحویل دهیم، اضافه کرد: هشت پروژه احداث مدرسه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان همچنین از خرید تجهیزات آموزشی به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این تجهیزات در بین نواحی ۱۴ گانه آموزشی زنجان توزیع شد.

اسلامی گفت: تجهیزات خریداری شده شامل کامپیوتر، لپ تاب، میز و نیمکت، تخته، تجهیزات هنرستانی شامل موتور خودرو، وسایل جانبی، دوربین و پایه دوربین، شبیه ساز تراشکاری، چکش و اره بود.

وی تصریح کرد: همچنین با کمک گروه‌های جهادی ۳۵۰ مدرسه زنجان به لحاظ شکل ظاهری و همچنین تجهیزات آموزشی بازسازی شد که نقش دانش‌آموزان نیز در این زمینه تاثیرگذار بود.

اسلامی یکی از دغدغه‌های مهم این اداره کل را طرح برچیده شدن مدارس کانکسی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۱ مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان زنجان وجود دارد که در تلاش هستیم که همه این مدارس ساماندهی شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار