کد خبر: ۱۱۲۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ 07 September 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران ،

برگزاری  آیین تکریم بازنشستگان و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه مازندران  

 هم‌زمان با هفته دولت و نکوداشت روز کارمند، آیین تکریم بازنشستگان و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه مازندران برگزار گردید. 

 

       در این مراسم که با حضور دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، معاونان، روسای دانشکده‌ها، مدیران ستادی و با شرکت جمع کثیری از کارمندان دانشگاه در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری برگزار گردید، دکتر علی‌نژاد ضمن گرامی‌داشت دولت‌مردان شهید و تبریک فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند به همه کارمندان شریف دانشگاه مازندران گفت: شهید رجایی به دلیل خصلت‌های بارزی مانند مردم‌داری، توجه به ضعفا و اخلاص در کار، در اذهان مردم باقی مانده است و این موضوع باید به‌عنوان یک الگو و سرمشق برای مدیران، سرلوحه قرار گیرد.

      رییس دانشگاه مازندران در ادامه با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی درست به مردم به‌ویژه دانشجویان و نسل آینده‌ساز، به بیان اقدامات ویژه دانشگاه در حوزه‌های مختلف رفاهی، معیشتی و حمایتی کارمندان از جمله موضوع مسکن ملی، استخر دانشگاه، تسهیلات بانکی، حق مسکن، مزایای جانبی و غیره پرداخت.

       حجت‌الاسلام دکتر سید باقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران نیز در این مراسم با اشاره به تاکید اسلام در قرأن و روایات امامان معصوم بر خدمت به مردم و گره‌گشایی از امور مومنان، توجه بیشتر به این امر مهم را خواستار شد.

      دکتر حسینی به خصلت‌های بارز یک انسان مومن به‌ویژه کارمندان در محل خدمت به مردم، خوش‌رویی، خوش‌خلقی و خوش‌گویی را نشانه بزرگی و عظمت انسان دانسته و اظهار امیدواری کرد که همه مسلمانان و خدمت‌گزاران ملت از این خصایص نیکو و حسنه برخوردار باشند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار