همزمان با اولین دوره خونگیری در مرکز جدید خونگیری شهرستان بافق و در دفتر فرماندار، رابط مرکز خونگیری شهرستان بافق حکم خود را دریافت کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ 06 September 2023


به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، طی مراسمی در دفتر فرمانداری و با حضور فرماندار و مدیر کل انتقال خون استان و مسولین شرکت سنگ آهن بافق، عباس سعیدیان به سمت رابط و نماینده اداره کل انتقال خون در مرکز خونگیری شهرستان بافق منصوب گردید.
ابوالقاسم دهقان با اشاره به اینکه مردم شهرستان بافق در کارهای خداپسندانه پیشگام هستند گفت: افتتاح مرکز خونگیری در شهرستان بافق توفیق بزرگی در راستای خدمت رسانی به مردم بود و امیدواریم با کمک همه مسولین شهرستان در آینده بتوانیم بیشتر به مردم خدمت رسانی کنیم.
دکتر سید محمدرضا آقائی میبدی با تاکید بر استقبال همیشگی مردم شهرستان بافق جهت اهدای خون گفت: با کمک فرماندار، شرکت سنگ آهن بافق و شورای شهر، مرکز خونگیری شهرستان بافق همزمان با روز ملی اهدای خون و در نهم مرداد افتتاح گردید و تا پایان سال به صورت ماهیانه فعال هست.
مدیر کل انتقال خون استان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته قرار است نیروهای بومی با حضور در مرکز خونگیری شهرستان بافق و همچنین اداره کل انتقال خون استان یزد تاییدیه های لازم را کسب نمایند تا بتوانیم مدت زمان خونگیری در شهرستان را بیشتر نماییم.
در پایان این مراسم حکم انتصاب عباس سعیدیان به عنوان رابط و نماینده این اداره کل در مرکز خونگیری شهرستان بافق به وی اعطا گردید.
گفتنی است قرار است کلیه امور مربوط به مرکز خونگیری شهرستان بافق توسط رابط و نماینده شهرستان پیگیری شود.
نکته قابل ذکر اینکه یازدهم و دوازدهم شهریور مرکز خونگیری شهرستان بافق راه اندازی شد و در این 2 روز یکصد و 75 نفر جهت اهدای خون شرکت کردند که از این تعداد بیش از یکصد و 30 نفر موفق به اهدای خون شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار