معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ایده تا ثروت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان خبر داد و گفت: ۱۰ طرح برتر علاوه بر تقدیر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 05 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز بهرام بیباک، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ایده تا ثروت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان خبر داد و اظهارکرد: ۱۰ طرح برتر علاوه بر تقدیر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی گفت: چهارمین جشنواره ایده تا ثروت با هدف حمایت از ایده‌های نوآورانه و پیشرفته در حوزه سلامت، ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: همچنین معاونت تحقیقات و فناروی از ایده‌های نوآورانه در حوزه درمان ناباروری و زایمان طبیعی به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.

بیباک از آغاز ارسال آثار به این جشنواره از چهارم شهریور خبر داد و گفت: فرصت ارسال ایده‌ها تا ۱۰ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه پارک علم و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و صندوق حمایت از پژوهش و نوآوری در اجرای این برنامه با معاونت تحقیقات همکاری دارند، بیان داشت: ایده‌های برتر برای تبدیل شدن به خدمت و محصول حمایت می‌شوند.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار