معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان با واریزی کمک های مختلف به حساب فرزندانشان، بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان کمک داشته اند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 04 September 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از فارس، همت امانی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح‌های مختلف را برای جذب مشارکت‌های مردم اجرا می‌کند که با اجرای این طرح‌ها زمینه خدمت رسانی به محرومان فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های پراستقبال که حامیان از اقشار مختلف و با توان مالی مختلف در آن حاضر هستند، طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری حامیان با واریزی کمک‌های مختلف به حساب فرزندانشان، بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان کمک داشته اند.

این مسوول افزود: این میزان کمک را ۳۲ هزار و ۷۸۵ حامی به هفت هزار و ۶۷۸ فرزند تحت حمایت اهداء کرده اند که از این میزان بیش از ۹ میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان کمک نقدی بوده و مابقی کمک‌های غیرنقدی بوده است.

امانی عنوان کرد: کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز می‌شود، از این رو حامیان در مناسبت‌های مختلف هم کمک‌هایی را به مناسبت هایی، چون تولد، آغاز سال جدید، آغاز سال تحصیلی، شب یلدا و ... برای فرزندان تحت حمایتشان واریز می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی نکات مهم در این طرح این است که میزان و مقدار وجه واریزی حامیان چه به لحاظ زمانی و مقدار مشخص نیست و براساس نیّت و توان مالی نیکوکار است و حامیان ممکن است در ماه‌های مختلف مبالغ یکسانی واریز نکنند و یا یک ماه واریزی نداشته باشند و در ماه دیگر مبلغی بیشتر واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: در پایان سه ماهه نخست سال جاری میزان کمک حامیان به فرزندان تحت حمایتشان به طور متوسط بیش از ۱۴۸ هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان یتیم بیش از ۶۳۲ هزار تومان بوده است.

این مسوول در پایان یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار