معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: ۲ هزار دانشجو از خدمات موکب آرمان حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در سفر به کربلای معلی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 03 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز احیاء سیدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ۲ هزار دانشجو از خدمات موکب آرمان حسین (ع) دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در سفر به کربلای معلی بهره‌مند شدند.

وی گفت: موکب آرمان حسین (ع) جهت اسکان دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور توسط مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی و با حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت در شهر کربلا و نزدیک‌ترین فاصله به بین الحرمین از روز پنجم شهریور برپا شده و تا ۱۵ شهریور فعال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با بیان اینکه۵۰ خادم از دانشگاه، شامل دانشجویان و پرسنل برای برپایی موکب به کربلا اعزام شده و ۲۰ روز در محل مستقر هستند، افزود: از زمان برپایی موکب تاکنون شبانه حدود ۲۰۰ دانشجو (۱۵۰ خانم و ۵۰ آقا) از ۲۰ دانشگاه در موکب اسکان یافته‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین پذیرایی ۵۰۰ پرس صبحانه، نهار و شام در هر وعده برای سایر فراهم شده که کار طبخ و توزیع توسط خادمان موکب انجام می‌شود.

سیدی با اشاره به اینکه برگذاری مناجات، عزاداری، جلسات گفتگو و مسابقات فرهنگی از برنامه‌های شبانه در موکب است، خاطرنشان کرد: غرفه‌های فرهنگی و درمان با حضور پزشک، پرستار و دانشجویان رشته‌های مختلف آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین هستند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار