شهردار اردبیل گفت: عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلوی استان اردبیل با اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار میلیارد تومان با حضور مسوولان کشوری و استانی آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 29 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، محمود صفری بعدازظهر امروز در آیین کلنگ زنی احداث برج دوقلو در اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلوی استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان آغاز شد و بیش از ۱۰ سال بود که پروژه دکوسنتر بلاتکلیف مانده بود که امروز شاهد احیای این پروژه و آغاز عملیات اجرایی آن هستیم و این برج به‌عنوان مرتفع‌ترین برج قطعا می‌تواند برای توسعه منطقه کمک شایانی کند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های مشارکتی با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار دارد که عملیات عمرانی تعدادی از پروژه‌ها شروع شده و مابقی نیز در برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر است.





شهردار اردبیل بیان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدود شهر جزو اولویت‌ها است که در راستای پاسخ به مطالبات مردم و کاهش ترافیک در میدان علی‌آباد و بعثت صورت می‌گیرد.

پل بسیج بزرگ‌ترین طرح شهرداری اردبیل به لحاظ حجم و وسعت است

صفری به پروژه‌های فنی و عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: در کنار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که همواره در اولویت بوده و است، تعریف و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید نیز جزو برنامه‌ها بود که در همین راستا مجموعه شهرداری و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل عملیات اجرایی بزرگترین پروژه مدیریت شهری، پل بسیج آغاز و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه به ۲۵ درصد رسیده است.

۱۴هکتار به سرانه فضای سبز اردبیل اضافه می‌شود

شهردار اردبیل همچنین با اشاره به برنامه شهرداری برای توسعه فضای سبز در این شهر اظهار کرد: با احداث پارک‌های پعثت، میراشرف و بوستان خانواده شورابیل ۱۴ هکتار به سرانه فضای سبز اردبیل اضافه می‌شود.

برچسب ها: اردبیل ، برج دوقلو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار