نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات و تزریق اعتبار ارزش افزوده به شهرداری‌های سراسر کشور پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 29 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، علی نیکزاد ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلو استان اردبیل، اظهار کرد: ارزش افزوده متعلق به شهرداری‌های سراسر کشور یک امر بسیار مهمی در توسعه و آبادانی شهر‌ها محسوب می‌شود که تزریق اعتبار ارزش افزوده در طی ۵ ماه اخیر متوقف شده است.

وی افزود: هفته آینده مشکل عدم تزریق ارزش افزوده به شهرداری‌های سراسر کشور به شکل ویژه در دستور کار مجلس و دولت قرار خواهد گرفت و در حداقل‌ترین زمان، تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سفر سال ۱۳۷۹ به استان اردبیل در بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی فرمودند که شیخ صفی یک مجموعه بسیار ارزشمند مذهبی و ایرانی است.

نیکزاد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، تاکید کردند که در نگهداری و ارزشمندسازی گسترده و ویژه این مجموعه باید حداکثر تلاش و اقدامات لازم در دستور کار باشد.

وی گفت: در راستای توسعه و آبادانی گسترده‌تر کشورمان نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خارجی و خصوصی داخلی است که باید در کلیه سطح کشور به این موضوع توجه ویژه کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار