استاندار اردبیل گفت: در طی حدودا ۲ سال اخیر، طرح‌های عمرانی و مشارکتی قابل توجهی در سطح استان اردبیل فعال شده است که تا کنون بی‌سابقه بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 29 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدحامد عاملی ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلو استان اردبیل، اظهار کرد: در طی حدودا ۲ سال اخیر، در سطح استان اردبیل طرح‌های عمرانی و مشارکتی قابل توجهی در استان فعال شده و تعدادی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و یا در حال انجام عملیات اجرایی است که این حجم از پروژه‌ها در استان اردبیل بی‌سابقه است.

وی افزود: از کلیه قشر‌های استان درخواست داریم که وضعیت حدودا دو سال استان اردبیل در حوزه‌های مختلف زیرساختی را با گذشته استان به شکل منصفانه و منطقی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

استاندار اردبیل گفت: همت، کار جهادی و همدلی مسوولان استان اردبیل منجر به اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه استان اردبیل شده است و دولت محلی و مرکزی، کار‌های نمایشی که هیچ اقدامی در راستای توسعه و پیشرفت استان اردبیل را در پی نداشته را در دستور کار ندارد.

عاملی تصریح کرد: اختیارات شهرداری و شورای شهر اردبیل در راستای خدمت به مردم و توسعه اردبیل است و در راستای افزایش روند خدمت به مردم اردبیل، دولت محلی به شکل ویژه همانند سایر نقاط استان اردبیل پای کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار