سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج گفت: به موازات توسعه زیرساخت‌های آموزشی و ساخت مدارس، بازسازی ۲۰۰ مدرسه تابستان امسال در دستور کار بوده است و با آمادگی لازم به استقبال سال جدید تحصیلی می‌رویم.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 27 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» یحیی رمضانی در حاشیه افتتاح دبیرستان راه روشن آق تپه به مناسبت هفته دولت گفت: استان البرز و شهرستان کرج بیشترین تراکم جمعیت دانش آموزی را دارد و در دو سال اخیر نیز تلاش‌های زیادی برای افزایش زیرساخت‌ها صورت گرفته است که نهضت ساخت و مشارکت خیرین برای احداث مدارس محوری ترین اقدامات استان بوده است.

وی افزود: در تابستان امسال بازسازی و بهسازی ۲۰۰ مدرسه در کرج و سایر نقاط در دستور کار بوده است تا با آمادگی بیشتری به استقبال سال جدید تحصیلی برویم.

رمضانی گفت: هم اکنون نواحی آموزش و پرورش ۳ و ۴ کرج با بیشترین تراکم دانش آموزی مواجه است که با حمایت‌های استاندار محترم و خیرین تلاش شده تا بخشی از زیرساخت‌ها برای ایجاد تناسب در سرانه های آموزشی فراهم شود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار دارد و اهتمام دولتمردان در استان البرز نیز بر همین اساس است تا ایجاد سرانه‌ها را به سمت این مناطق سوق دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار