دکتر سید مهدی پاک ذات؛ رئیس مرکز طی حکمی امیرحسن خواجوی را به سمت مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 26 August 2023

به گزارش تابناک تهران، دکتر سید مهدی پاک ذات رئیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با صدور حکمی امیرحسن خواجوی را به سمت مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی» مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند معتال و اهتمام به «عدالت محوری»، « انقلابی گری»،« مردم داری»، « پاکدستی و فساد ستیزی»، « قانون مداری» و مفاد«عهدنامه مدیران» در دولت مردمی، با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات کشور، کوشا باشید.

لازم به ذکر است، امیرحسن خواجوی پیش از این مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری، سرپرست اداره کل روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، تهیه کنندگی برنامه زیست محیطی نسیم حیات، تهیه کنندگی مستند داستانی عقیل، اولین آدینه، جمعه تعطیل نیست، سردبیری مجلاتی همچون فرهنگ عمومی وابسته به شورای فرهنگ عمومی و مسئولیت روابط عمومی برخی از مراکز پژوهشی و اندیشگاهی را در کارنامه خود دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار