يك عضو شوراي شهر اصفهان:
تابناک: یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداران و شهرسازان مناطق برنامه ریزی‌های ویژه‌ای را برای ایجاد فضا جهت استفاده سازندگان فراهم کرده و زمینه دریافت وجوه تراکم به صورت پول نقد و چک را ایجاد کنند.
کد خبر: ۱۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ 07 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، کریم داوودی صبح امروز (شنبه) در جلسه علنی شواری اسلامی شهر اصفهان ضمن ابراز خشنودی از جاری شدن آب در زاینده رود در هفته‌های گذشته اظهار کرد: جاری شدن آب در زاینده رود نه تنها به بهبود وضعیت کشاورزی در استان اصفهان کمک می‌کند بلکه شرایط مناسبی را نیز برای پر شدن چاه‌های سطحی فراهم خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه 9 ماده‌ای شورای عالی آب افزود: مسئولان بايد مطالعه و اجرای انتقال آب به فلات مرکزی را آغاز کرده و برای انتقال آب از سرچشمه‌‌‌ها به ویژه رودخانه‌هاي سمیرم به دیگر استان‌ها نیز چاره‌ای بیندیشد، این در حالی است که باید تدابیر ویژه‌ای برای کنترل برداشت آب از سرچشمه تا انتها صورت گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام هشدار نسبت به هدررفت بخش عمده‌ای از آب شرب استان از طریق سیستم آبرسانی گفت: اگر چه همشهریان اصفهانی باید در مصرف آب صرفه جویی کنند اما شهرداری نیز باید در پروژه‌های مشارکتی خود برای احداث تصفیه خانه‌های مدرن مبالغ بودجه‌ای را لحاظ کند.

داوودی با اعتقاد به اینکه تصویب طرح 10 درصد تخفیف تراکم از سوی شورای اسلامی شهر اصفهان قابل تقدیر و ستایش است، ادامه داد: با این وجود لازم است شهرداران و شهرسازان مناطق برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را برای ایجاد فضا جهت استفاده سازندگان فراهم کرده و زمینه دریافت وجوه تراکم به صورت پول نقد و چک را ایجاد کنند تا از این طریق مشکلات موجود در سیستم بروکراسی مانع توقف اجرای طرح مصوب برد- برد در پارلمان شهری نشود.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان و معاونت تفریحی و فرهنگی شهرداری باید اصفهان را برای پذیرایی از مسافران نوروزی فراهم کند، خاطر نشان کرد: بر اساس آرای بسیاری از کارشناسان، اصفهان دارای چهار قطب بزرگ و ارزشمند گردشگری در شمال، جنوب، شرق و غرب است و به همین دلیل لازم است که مدیران شهری اصفهان در شهرداری پارک فدک و ورزشگاه نصف جهان را در شمال، پارک ناژوان و خیابان آتشگاه را در غرب، پارک شرق و شهر رویاها را در شرق و پارک صفه در جنوب اصفهان را به عنوان مراکز مهم تفریحی و گردشگری اصفهان را مورد توجه قرار دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه‌های سرگرم کننده ویژه‌ای در طول ایام عید باید برای همشهریان اصفهانی در نظر گرفته شود، تصریح کرد: برنامه‌های سرگرم کننده شهرداری نه فقط برای مسافران نوروزي بلکه باید برای شهرونداني که تصمیم به سفر ندارند نیز در نظر گرفته شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار