معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جاده بجنورد به جنگل گلستان در سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ 21 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از فارس، مهدی رشیدی، معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در گفتگویی در بجنورد اظهار کرد: جاده بجنورد به جنگل گلستان یکی از دغدغه‌های مردم و دولت سیزدهم است با پیگیری‌های انجام شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

وی گفت: ۴۵ کیلومتر از این محور مواصلاتی پررفت‌وآمد از دولت قبل باقی مانده بود که در سفر رئیس جمهور به استان جزو برنامه‌ها و پروژه‌های سفر به ثبت رسید که باید به پایان برسد.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به این که این پروژه یک پروژه ملی است، افزود: اعتباری که برای این پروژه در نظر گرفته شده ۴۵۰ میلیارد تومان است که مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان آن از محل تامین قیررایگان وزارت راه‌وشهرسازی تامین خواهد شد.

رشیدی تصریح کرد: از ۴۵ کیلومتر باقی مانده این جاده، ۲۱ کیلومتر آماده آسفالت است که ۱۱ کیلومتر از این ۲۱ کیلومتر آسفالت شده است.

وی ادامه داد: سیلی که در روز‌های گذشته حادث شد به یک کیلومتر از زیرسازی این جاده خسارت زد که مراحل بیمه‌ای آن باعث ایجاد تاخیر در اجرای بخشی از پروژه شد.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: از این یازده کیلومتر، حدود ۵ کیلومتر در محدوده جوزک، حدود ۵ کیلومتر در محدود چمن‌بید قرار دارد.

گفتنی است پروژه جاده بجنورد به جنگل گلستان در دولت قبل و سفر رئیس جمهور سابق به استان قرار بود در سال ۱۳۹۶ و سپس در سال ۹۸ و سپس در پایان دولت قبل به بهره‌برداری برسد که متاسفانه این اتفاق انجام نشد و در دولت سیزدهم و در سفر رئیس جمهور به استان جزو پروژه‌های اولویت دار برای اتمام عملیات به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار