مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی: دو قطعه زمین در شهر مهاجران و نیمور برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان آماده سازی می شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 19 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حمید انعامی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی روز جمعه در میز خدمت در مصلای شهر اراک به وظایف این اداره کل در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت:370 قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آماده سازی گردیده که واگذاری این زمین‌ها درماه‌های آتی انجام خواهد شد.

انعامی متراژ زمین‌های پیش‌بینی شده برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را حداکثر 200 متر اعلام کرد و افزود: این واحدها ویلایی احداث خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی پیش‌بینی زمین انفرادی و دو نفره را در قانون جوانی جمعیت یادآور شد و افزود: در برخی از استان‌ها که مشکل تأمین زمین دارند این حمایت در قالب ساخت مسکن انجام می‌شود.

وی از ثبت‌نام 2 هزار و 17 نفر برای برخورداری از زمین در طرح حمایت از جوانی جمعیت در استان خبر داد و گفت: یک‌هزار و 37 نفر از این ثبت‌نامی‌ها مورد تأیید قرار گرفتند.


انعامی با بیان اینکه احراز شرایط مشمولان در طرح حمایت از جوانی جمعیت ضوابطی دارد، تصریح کرد: افرادی که فرم «ج» قرمز دارند هم می‌توانند از این امتیاز برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این مرحله در شهر مهاجران و نیمور انجام می‌شود، افزود: این مناطق منفک از توسعه شهری نیست و با توجه به اینکه زیرساخت‌ها در این مناطق فراهم و در حال فراهم شدن است هزینه مضاعفی تحمیل نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار