مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از مشارکت ۱۹ میلیارد تومانی حامیان در طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۳۰ هزار حامی با کمیته امداد همکاری دارند.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ 19 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در گفتگو با فارس اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که در این نهاد به صورت جدی اجرا و دنبال می‌شود، طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۴ هزار و ۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: در قالب این طرح ۳۰ هزار حامی با کمیته امداد همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه دریافتی ایتام یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و فرزندان طرح محسنین ۷۵۰ هزار تومان در ماه است، گفت: میزان مشارکت خیرین و مردم نیک اندیش استان زنجان در این طرح رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه حداقل رقم مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۰ هزار تومان است، اضافه کرد: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار