مراسم استقبال از درب باب المهدی"حرم امامین عسکریین علیهما السلام" امروز در بهمئی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 18 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ صبح امروز کاروان حمل درب باب المهدی به همت سازمان عتبات عالیات استان مورد استقبال مردم شهرستان بهمئی قرار گرفت.
کاروان حمل درب باب المهدی پس از ورود به روستای مامازینب در بخش سرآسیاب یوسفی، وارد گلزار مطهر شهیدان هوشنگ و امید خوب از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ علیه السلام در شهر لیکک شدند.
کار ساخت درب باب المهدی با نذورات مردم و توسط معاونت جذب و مشارکت‌های مردمی عتبات عالیات استان و با مشارکت مردم استان از حدود دوسال پیش آغاز شده است.
در این مراسم معنوی، مردم بهمئی ضمن ادای احترام، اهداء نذر و تبرک این درب مطهر عشق و ارادت خود را به ائمه معصوم (ع) و خاصه امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) پدر و جد بزرگوار امام زمان (عج) ابراز کردند.
این درب، پس از برگزاری آئین‌های استقبال مردمی در شهرستان‌های مختلف استان از جمله چرام، باشت، کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، لنده و بهمئی، برای نصب در آستان مقدس عسکریین به شهر سامراء منتقل می‌شود.
مردم می‌توانند نذورات خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۴۵۱۴ بانک ملی، ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت، ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۸۲۲۴ و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۲۳۶۹ بانک سپه و یا کد دستوری #۴*۷۲* ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار