مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: در هفته دولت و مهرماه امسال ۲۵ پروژه آموزشی و ورزشی با ۱۰۰ کلاس درس و مساحت آموزشی ۱۱ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ 15 August 2023

به گزارش تابناک گلستان  و به نقل از فارس، وحید فراهی در گفتگویی در گرگان قرارگاه اظهارکرد: در هفته دولت و مهرماه امسال ۲۵ پروژه آموزشی و ورزشی با ۱۰۰ کلاس درس و مساحت آموزشی ۱۱ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان افزود: همچنین آسفالت و ایزوگام ۷۰ مدرسه با مساحت ۹۵ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۷.۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: اصلاح سیستم گرمایشی مدارس در ۱۰۰ کلاس درس و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

طبق گفته فراهی، طرح شهید عجمیان (بهسازی و شاداب‌سازی مدارس) در ۴۰۰ مدرسه در استان با اعتبار هفت میلیارد تومان در حال اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: تعمیر و بهسازی ۱۸۴ چشمه سرویس بهداشتی و آبخوری با اعتبار سه میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال است.

وی بیان کرد: در هفته دولت، عملیات اجرایی ۱۰ پروژه آموزشی با ۴۵ کلاس درس با مشارکت خیران و اعتبار دولتی مجموعاً به میزان ۹۵ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

برچسب ها: گلستان ، گرگان ، هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار