نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی مجلس به سه وزیر راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ 13 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در مجلس به سه وزیر بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

دومین تذکر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به وزیر بهداشت و درمان در مورد افتتاح تمام بخش‌های بیمارستان خوسف در هفته دولت امسال بود که قول آن را به مردم این شهرستان داده بود.

تذکر خسروی به وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص نیافتن اعتبار جاده بیرجند- اسدیه بود که تنها تاکنون یک میلیارد تومان از اعتبار ناچیز ۳۵ میلیارد تومان مصوب آن تخصیص یافته است.

تذکر نهایی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف هم به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تعیین تکلیف بیمارستان میلاد بیرجند بود مصوبه سفر دوم رئیس جمهور را به خراسان جنوبی دارد و ۱۰ ماه قبل نیز سید صولت مرتضوی اعمال تعهد با قید فوریت را داده است، اما هنوز عملیاتی نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار