فرماندار اشتهارد گفت: گام بلندی در ساخت مسکن با اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و گروه‌های ساخت در شهرستان اشتهارد برداشته می شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 12 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» رئیس شورای مسکن شهرستان اشتهارد افزود: طرح‌های مهم نهضت ملی مسکن در شهرستان در قالب شهرک ۵۰۰ هکتاری فرد آباد، پروژه ۷۳۴ واحدی مسکن کارگری شهر اشتهارد و طرح مهم الحاق ۱۰۰۰ هکتار به محدود شهر اشتهارد برای ساخت مسکن به تصویب کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز رسیده است.
فرماندار اشتهارد گفت: پیش از این نیز پروژه ساخت مسکن کارگری در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی اشتهارد در مراحل تکمیل است و در آینده نزدیک بهره برداری می شود.

کردلو افزود: علاوه بر این طرح ها ۲۷۲ واحد مسکن نیز در قالب گروه‌های ساخت شخصی ساز با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اشتهارد از جمله طرح‌های دیگر ساخت مسکن به منظور اجرای دستورات رئیس جمهور  و سیاست‌های دولت سیزدهم است و با اجرای این طرح‌ها قیمت مسکن در شهرستان اشتهارد کنترل می شود.

شهرستان اشتهارد با دارا بودن سه شهرک صنعتی بزرگ و بیش از ۴۰ هزار نیروی کار در اولویت ساخت مسکن کارگری متولیان امر قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار