کد خبر: ۱۱۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 14 October 2015

رئیس هیئت تکواندو البرز گفت: هوگوهای الکترونیکی هزینه بسیار بالایی دارد و باید بیش از 20 میلیون تومان برای در اختیار گرفتن حدود 3 هوگو الکترونیکی و سیستم‌های آن پرداخت کنیم.

محمد نوذری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه تیم نوجوانان تکواندو استان البرز شب گذشته به استان اردبیل اعزام شد، اظهار داشت:‌ فردا شب نیز تیم دختران به اردبیل اعزام می‌شود تا از عنوان قهرمانی خود که در سال گذشته به دست آورده بودند دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی کشور در استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: در این مسابقات بیش از 30 استان کشور حضور دارند که در رده‌ نوجوانان به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز با بیان اینکه امسال برای نخستین بار مسابقات با هوگوهای الکترونیکی، مانند لیگ باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: فدراسیون امسال تصمیم گرفته مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را با هوگوهای الکترونیکی برگزار کند.

وی با بیان اینکه چندین سال است که در سطح رقابت‌های بین المللی جهانی و آسیایی از این هوگوها استفاده می‌شود، گفت: به طور مسلم هرچه بیشتر از این هوگوها استفاده شود، به نفع تکواندو است.

نوذری با تاکید بر اینکه در این زمینه در استان البرز با کمبود مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: این هوگوها هزینه بسیار بالایی دارد و باید بیش از 20 میلیون تومان برای در اختیار گرفتن حدود 3 هوگو الکترونیکی و سیستم‌های آن پرداخت کنیم.

وی با اشاره به تفاوت این هوگوها یادآور شد: ضمن اینکه کار کمی برای ما سخت‌تر می‌شود چراکه سال گذشته قهرمان شدیم و امسال باید ورزشکاران دقت بیشتری داشته باشند تا از عنوان خود دفاع کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز با بیان اینکه امروز در هیئت تکواندو استان البرز جلسه‌ای با مسئولان هیئت تکواندو شهرستان‌ها و شهرک‌های اقماری استان، نائب‌رئیس‌ها و دبیران برگزار می‌شود، افزود: عملکرد 6 ماهه نخست این هیئت‌ها و نیز برنامه‌هایی که در طول یک سال در دستور کار دارند، ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: 24 مهرماه سال جاری، دبیرخانه هیئت تکواندو استان البرز هفته‌های 6 و 7 لیگ نونهالان باشگاه‌های استان تهران را نیز برگزار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار