بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: یک قاتل که پس از ارتکاب قتل متواری شده بود توسط گارآگاهان و متخصصان پلیس آگاهی شهرستان تنگستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 09 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وقوع ۲ فقره قتل عمد مادری ۴۲ ساله و دختری ۲۲ در یکی از محلات شهرستان تنگستان و متواری شدن عامل قتل، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، پدر خانواده طی نزاع و درگیری خانوادگی به همسر و فرزندان خود حمله ور شده مقتولان را با ضربات چاقو، به قتل رسانده و بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی متواری شده است.

سردار سوسنی اظهار داشت: با تحقیقات علمی و اطلاعاتی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در شهر بوشهر شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به شهر بوشهر اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران اعزامی با کار فنی و اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاتل در بازجویی‌های اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به صورت شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود، شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برچسب ها: بوشهر ، قتل ، قاتل فراری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار