مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو، کیفیت خدمات مهدکودک و پیش دبستانی ها، خانه سالمندان و هتل‌ها به تازگی به وظایف این اداره کل اضافه شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 08 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از ایرنا، وحید والی‌زاده مرادی روز سه‌شنبه در نشست با رسانه‌ها اظهار کرد: استاندارد‌های کالا و خدمات بر اساس شرایط موجود به لحاظ فنی، اقتصادی و نظایر آن در زمینه‌ها و سطوح متفاوت بین المللی، منطقه ای، ملی، شرکتی (انجمنی، جامعه ای) و کارخانه‌ای است و هر کشوری بنا به شرایط موجود، این مهم را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: تجهیزات مدارس ابتدایی استان در قالب ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، بازرسی و اجرای اجباری استاندارد مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها تصویب شده است که پس از طی تشریفات قانونی، نظارت‌های لازم به عمل خواهد آمد.

مدیر کل استاندارد لرستان گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۳۰۷ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی، ۳۴۳ مورد نمونه برداری از واحد‌های تولیدی و تعداد سه هزار و ۵۶ مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا‌ها و خدمات صورت گرفته است.

والی زاده مرادی ادامه داد: طی این مدت ۸۶ مورد آزمون باسکول‌های وسایل نقلیه چرخ دار جاده‌ای انجام، ۹۴ اظهارنامه صادراتی و وارداتی بررسی و ۲۶۴ گواهینامه ایمنی آسانسور نیز صادر شد.

وی گفت: مدیران کنترل کیفیت باید حداقل سالانه ۱۶ نفر ساعت دوره آموزشی مدیریت زمان، آشنایی با آموزش‌های الکترونیکی، آشنایی با نحوه تدوین استاندارد‌های ملی و استاندارد‌های مواد غذایی حلال را در راستای ارتقای سطح علمی و فنی طی کنند که یک هزار و ۲۸۶ نفر ساعت آموزش امسال در این راستا برگزار شده است.

برچسب ها: لرستان ، استاندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار