استاندارمرکزی:ناامیدی نسبت به آينده برابر با رکود و توقف جامعه خواهد بود و پیشرفت نیازمند امید و داشتن تصویری حرکت‌آفرین است.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ 07 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در آیین اختتامیه طرح ملی اعتلا که به صورت منطقه‌ای با حضور معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان این دانشگاه و هیأت امنای استان‌های (مرکزی، همدان، لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه) برگزار شد گفت:امروز باید برای شکل دادن آینده‌ای مطلوب تلاش کنیم و این آینده از چهار مؤلفه روندها، رویدادها، اقدامات و تصویر آينده ساخته می‌شود.

وی افزود :رویدادها در بستر زمان اتفاق می‌افتند و روندها روندها به معنای تغییرات منظمی است که روی محیط پیرامونی شکل می‌گیرد.

استاندار اظهار داشت:مؤلفه سوم اقدامات ما در زندگی فردی و اجتماعی هستند اما مهم‌ترین مؤلفه در شکل دادن آینده تصویر آینده است که می‌تواند مثبت، منفی و یا خنثی باشد اما درنهایت بسیار تعیین‌کننده است.

وی همچنین گفت:اساتید دانشگاه در خط مقدم مواجهه با نخبگان جوان هستند و باید در ساخت یک تصویر صحیح، امیدبخش و حرکت آفرین از آینده تلاش کنند.

مخلص الائمه با بیان اینکه ناامیدی نسبت به آينده برابر با رکود و توقف جامعه خواهد بود و پیشرفت نیازمند امید و داشتن تصویری حرکت‌آفرین است افزود:نظام سلطه رسانه‌ای غرب تلاش دارد تصویر از آينده را در ذهن جوانان به‌ویژه دانشجویان خراب کند و امید را به طور کامل از بین ببرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار