رئیس اورژانس و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: از ابتدای بامداد دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ سه حادثه ترافیکی به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه گزارش شد که مجموعا یک فوتی و ۱۸ مصدوم به همراه داشت.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 01 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،بهرام صیدی در این خصوص گفت: حادثه اول در ساعت ۵ بامداد در اتوبان ساوه تهران بعد از رودخانه شور روبروی سرزمین ایرانیان در اثر تصادف زنجیره‌ای ۶ دستگاه خودرو رخ داد که ۱۳ مصدوم به همراه داشت. از این تعداد مصدوم ۹ نفر توسط ۴ کد عملیاتی اورژانس ۱۱۵ ساوه و رباط کریم به بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم منتقل و ۴ نفر دیگر در محل درمان شدند.

وی افزود: حادثه دوم نیز در همان منطقه در ساعت ۲۹ دقیقه بامداد در اثر برخورد خودرو سواری ۲۰۶ با پژو پارس به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت ۵ نفر شد. هر پنج مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم منتقل شدند.

رئیس اورژانس ساوه در ادامه بیان کرد: حادثه سوم در اتوبان ساوه تهران، ۱۰ کیلومتر بعد از پل اتوبان الغدیر در ساعت ۳:۳۰ در اثر برخورد خودروی کامیون با گاردریل رخ داد که منجر به فوت راننده کامیون در محل حادثه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار