نيروگاه شهيدسليمي نکا در چهار ماه ابتدای امسال بیش از دو میلیارد و 934 میلیون و 316 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 27 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

حسن خیریانپور معاون استاندار مازندران، خواستار فعال سازی مسیر کریدور حمل و نقل ترکیبی دریایی- ریلی از امیر آباد به بندر اوکتائوقزاقستان و از آنجا اتصال ریلی به غرب چین و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی باتشکیل کنسرسیوم مازندران- قزاقستان- چین شد و گفت: آمادگی داریم؛ مرکبات و کیوی مورد نیاز چین را ازطریق پایانه صادراتی روماک به چین صادر کنیم

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در مراسم اقامه نماز بر پیکر شهید مدافع امنیت شهید رضا شیخی، اظهار کرد: کربلا و عاشورای حسینی تابلوی زیبایی از وفاست، چنانچه تابلویی از جفا هم هست، وفایی که هیچ حد و مرزی ندارد، نهایت درجه وفا و صفا در یاران آقا اباعبدالله حسین (ع) مشاهده می‌شود که در تاریخ بی‌نظیر است. 

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: به منظور تامین آب شرب کافی و گذر از تنش آبی 30 حلقه چاه در مناطق مختلف استان طی سه ماه نخست امسال بهسازی شد.

پیکر مطهر شهید مدافع وطن رضا شیخی بر دستان عزاداران سرور و سالار شهیدان در نکا تشییع و به خاک سپرده شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اجرای دقیق فریضه امر به معروف در جامعه بدون توجه به اخلاق اسلامی و باور‌های قلبی و دینی امکان‌پذیر نیست.

پلیس راه مازندران، بمناسبت تاسوعا و عاشورا و بمنظور تسهیل در عبور و مرور خودروها از امروز محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در برخی جاده‌های استان اعمال می‌کند.

مدیرکل انتقال خون مازندران : تمامی پایگاه‌های انتقال خون استان در روز تاسوعا و ۶ پایگاه در روز عاشورا فعال هستند.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران: سازمان حفاظت محیط زیست برای تسریع در صدور مجوز زیست محیطی سد آزارود شهرستان تنکابن اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران: بهزیستی استان برای دریافت نذورات مردمی در تاسوعا و عاشورای حسینی آمادگی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران خواستار فعال سازی مسیر حمل و نقل ترکیبی دریایی- ریلی مازندران، قزاقستان و چین شد.

استاندار مازندران گفت: در صادرات برنج پیگیری‌هایی با معاون اول رئیس جمهور انجام شد و در آینده هم جلسه‌ای برای بازار فروش این قلم غذایی برگزار می شود.

آتشی که دیروز به جان پناهگاه حیات وحش میانکاله افتاده بود بامداد امروز خاموش شد.

مدیر عامل صندوق توسعه و احیاء وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: زمینه ورود سرمایه‌گذاران و شرایط بهره‌برداری از بنا‌های تاریخی فراهم می‌شود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار