مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار با مسئولان بسیج اقشار گفت:مهمترین هدف این اداره کل مردمی کردن فرهنگ استان است.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ 24 July 2023
به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر روز گذشته(۳۱ تیر) در دیدار و نشست با مسئولان بسیج اقشار در استان تصریح کرد:
ما در حوزه فرهنگ و مجموعه‌های فرهنگی نیاز به هم افزایی داریم و فقدان آن به جبهه فرهنگی انقلاب آسیب خواهد زد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: در حوزه فرهنگ و مجموعه‌های فرهنگی نیاز به هم افزایی داریم  
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه: یکی از اهداف این اداره کل هم افزایی جریانات فرهنگی و بخصوص تشکل‌های مردمی است افزود: یکی از مهمترین و بهترین ظرفیت‌های اتصال بین تشکل های مردمی، بسیج اقشار می‌باشد.
 
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مردمی کردن فرهنگ، گفت: ما هم اعتقاد راسخ داریم به اینکه هر جا مردم در بطن کار قرار گرفتند در آنجا موفقیت بیشتری حاصل شد که بر اساس همین امر، مردمی کردن فرهنگ استان به عنوان مهمترین هدف این اداره کل قرار گرفت.
 
آهنگر در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه در حال برنامه‌ریزی و اقدام مدون در تهیه و تدوین سند جامع فرهنگی استان هستیم در این زمینه به همکاری بسیج اقشار نیز نیازمندیم چرا که باید نظام مسائل استان در حوزه فرهنگی احصا شود تا در جهت رفع آسیب‌های آن برنامه‌ریزی نماییم. 
 
وی اضافه کرد: بی تردید این سند می‌تواند هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی را ایجاد نماید و در پی آن به دنبال ساماندهی امور فرهنگی هستیم و مطمئمنا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند نقش موثر و محوری در این مهم باشد.
 
احسان آهنگر با تاکید بر اینکه: یکی از اهداف مورد توجه دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جبهه سازی فرهنگی است عنوان کرد: آن روی دیگر این هدف گذاری انجام رویدادهای مشترک فرهنگی است که انتظار می رود در تمامی شهرستان‌ها اجرایی گردد. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار