مدیر تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ تن کود و یک هزار و ۷۰۰ تن سموم کشاورزی طی سه ماهه نخست امسال در روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 24 July 2023

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع کود در روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شد که شامل ۲ هزار تن کود اوره، ۳۰۰ تن کود پتاس و ۲۰۰ تن کود فسفات است.

وی افزود: توزیع کود‌های شیمیایی ریز مغذی و آلی ۲۰ تن و کود‌های زیستی و آلی ۴۰ تن بوده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: یک هزار و ۷۰۰ تن سموم کشاورزی برای روستا‌های استان کرمانشاه تامین شد که شامل ۷۰۰ تن علف کش و یک هزار تن حشره کش است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های کشاورزی از شهریور ماه، گفت: همزمان با آغاز فعالیت‌های کشاورزی در شهریور ماه آمار خرید کود‌ها افزایش یافته و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

صفایی بیان کرد: خرید کود و سموم کشاورزی از طریق کانال ارتباطی تعاون ما و شرکت خدمات حمایتی انجام می‌شود و تا سال گذشته حوزه تعاون روستایی حدود ۴۰ کارگزاری داشته که امسال به ۵۵ حوزه تعاون روستایی افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: کارگزاری‌های حوزه تعاون روستایی با توجه به کارگزاری‌های بخش خصوصی که زیر مجموعه شرکت خدمات حمایتی هستند کار خرید، تامین و توزیع کود و سموم شیمیایی را بر عهده دارند.

صفایی تاکید کرد: کود و سموم کشاورزی در تمامی روستا‌های ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه توزیع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار