رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از بین دسته‌های عزاداری ماه محرم در معابر این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ 23 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده هیات‌های عزاداری در شب‌های محرم در معابر عمومی البرز، تردد هرگونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته‌های عزاداری در حال تردد در خیابان‌ها ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۰ در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و هیئت‌های مذهبی ممنوع است.

رحمتی‌پور گفت: برای ایجاد نظم بهتر دسته‌های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان‌ها طی هماهنگی با مسئولان هیات‌ها و مساجد مقرر شد که پلیس‌یاران محرم برای ایجاد نظم با پلیس همکاری کنند.

وی افزود: در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، مصلی‌ها و امامزاده‌ها اتخاذ شده است و تیم‌های پلیس راهور در قالب تیم های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تامین خواهند کرد.

وی تاکید کرد: توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می‌کنند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد نموده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار