رئیس کمیته امداد چمستان گفت: خَیِرین در این بخش طی سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از چهار میلیارد تومان در سر فصل‌های مختلف؛ صدقات، اکرام، زکات و مبتنی بر نیاز به نیازمندان این بخش مساعدت کردند.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ 22 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار اظهار داشت: خَیِرین در این بخش طی سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از چهار میلیارد تومان در سر فصل‌های مختلف؛ صدقات، اکرام، زکات و مبتنی بر نیاز به نیازمندان این بخش مساعدت کردند.

 

کمک ۴میلیارد تومانی مردم نیک‌اندیش بخش چمستان به نیازمندان در فصل بهار  

وی با اشاره به طرح اکرام و محسنین افزود : ۷۴۴ نفر حامی فعال، حمایت ۱۵۳ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین (نیازمندان غیر ایتام) در این بخش را به عهده دارند و در بخش‌های معیشت، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و... مستقیما به فرزندان معنوی خود معادل ۳۸۷ میلیون تومان بصورت نقدی و کالا کمک کردند.

رئیس کمیته امداد چمستان با بیان اینکه، کمیته امداد به عنوان دبیر خانه زکات در زمینه فرهنگ سازی ،جمع آوری و ثبت زکات نیز فعالیت دارد افزود : معادل یک میلیارد و هفتصد و بیست میلیون تومان نیز در سر فصل زکات کمک توسط خیرین و موسسات خیریه و شوراهای زکات روستا‌ها بین نیازمندان توزیع شده است.

نیکوکار افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) چمستان در ماه‌های محرم و صفر آماده دریافت نذورات و توزیع آن در بین محرومین و نیازمندان است.

خاطرنشان می‌شود: کمیته امداد چمستان در حال حاضر پذیرای ۱۰۶۳ خانوار تحت حمایت می‌باشند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار