رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: ۴۹۱۸ حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان قائمشهر در ۳ماهه اول سال ۱۴۰۲ حمایت نمودند.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹ 21 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی، اظهار داشت: ۴۹۱۸ حامی از ایتام و فرزندان خانواده محسنین شهرستان قائمشهر در ۳ماهه اول سال ۱۴۰۲ حمایت نمودند.

 

چتر حمایتی بیش از ۴هزار حامی بر سر ایتام شهرستان قائمشهر  

وی با بیان اینکه، در حال حاضر ۱ هزارو۲۴۴ کودک یتیم و طرح محسنین تحت حمایت امداد شهرستان قائمشهر هستند اعلام داشت: از این تعداد ۱۵۳کودک یتیم و ۱ هزار و ۹۳کودک طرح محسنین هستند که بیش‌ از پیش نیازمند حمایت حامیان هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه در سه ماهه اول امسال حامیان محترم بیش از ۲میلیارد و ۱۳۵میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت خود در شهرستان قائمشهر کمک کرده‌اند گفت: ۷۰ درصد از این کمک‌ها نقدی و ۳۰ درصد به‌صورت کالا بود.

یعقوبی با ابراز تشکر و قدردانی صمیمانه از کلیه حامیان این شهرستان بیان داشت: در سه ماهه نخست سال۱۴۰۲ به تعداد حامیان ایتام کمیته امداد شهرستان قائمشهر ۴۵۰حامی اضافه شده است که از این تعداد ۳۳حامی در پویش به عشق علی (ع) جذب کمیته امداد شده‌اند.

وی افزود: شهرستان قائمشهر با افتخار میزبان ۱۴حامی از خارج از کشور می‌باشد که کمک‌های خود به فرزندان تحت حمایتشان را بصورت مستقیم یا غیرمستقیم واریز می‌نمایند و در سال گذشته بیش از۱۳۰میلیون تومان به فرزندان خود کمک کرده‌اند.

ایتام تحت پوشش ماهیانه سرانه‌ای را از حامیان دریافت می‌کنند که سرانه کمک‌ها برای هر یتیم در شهرستان در حال حاضر ۸۰۰هزار تومان است.

خاطرنشان می شود: در شهرستان قائمشهر ۵۳۴۶ خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار